ثبت بیش از ۴۴ میلیون تماس با سامانه های پاسخگویی مخابرات

ثبت بیش از ۴۴ میلیون تماس با سامانه های پاسخگویی مخابرات ابزار اپل: طبق اعلام مخابرات، امكان برقراری تماس با سامانه ۲۰۲۰ در سراسر كشور فراهم شده و ماهانه به صورت میانگین بیش از ۴۴ میلیون تماس با سامانه های پاسخگویی شركت مخابرات ایران، برقرار و پیگیری می گردد.


به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، از این پس مشتریان اینترنت پرسرعت شركت مخابرات ایران در سراسر كشور تنها با شماره گیری كد منطقه به همراه شماره ۲۰۲۰ می توانند از سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت استفاده و بهره برداری كنند. با این امكان، در صورت خارج بودن از منطقه مخابراتی مربوطه هم می توان با سامانه ۲۰۲۰ ارتباط برقرار كرد.
هم اكنون سامانه ۲۰۲۰ به صورت شبانه روزی پاسخگوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس به صورت ماهیانه و سامانه ۲۰۱۰ كه سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شركت مخابرات ایران است، پاسخگوی ۱۵هزار تماس در خلال ماه است.
همچنین سامانه پاسخگویی شركت ارتباطات سیار ایران با شماره ۹۹۹۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسایل و موارد مطروحه مشتریان در بخش ارتباطات سیار است كه هم اكنون به صورت میانگین در خلال یك ماه پاسخگوی ۴ میلیون و۵۰۰ هزار تماس است.
بنا بر اعلام، سامانه پاسخگویی ۱۱۸به عنوان قدیمی ترین سامانه پاسخگویی شركت مخابرات ایران ماهانه پاسخگوی ۳۷ میلیون تماس از جانب شهروندان در سراسر كشور است و تمامی سامانه های پاسخگویی شركت مخابرات ایران همواره رصد و پایش و بهینه سازی شده و در این راستا تدوین SLA و نحوه پاسخگویی، اصلاح سیستم ها، گزارش گیری متمركز و آموزش مستمر كاركنان به صورت پیوسته در حال انجام می باشد.
به گفته سید مجید صدری - مدیر عامل شركت مخابرات ایران - رویكرد مجموعه مخابرات ایران در بحث پاسخگویی، متمركزسازی سیستم ها، عرضه ارزیابی های مبتنی بر SLA و در نهایت تمركز و تجمیع تمام مراكز پاسخگویی است.



1396/12/03
14:28:46
5.0 / 5
5637
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , سیستم , مخابرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS