تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید به گزارش ابزار اپل، دهمین دوره «آیین قدردانی از سرآمدان روابط عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی» را به بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این جشنواره، همینطور تندیس زرین ۶ ستاره «سرآمد روابط عمومی ایران» را برای ششمین بار دریافت کرد.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، مراسم پایانی دهمین دوره آیین قدردانی از سرآمدان روابط عمومی ایران، با حضور محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پروفسور باقر ساروخانی، مدیران عامل سازمان ها و صنایع و شماری از فعالان ارتباطی و هم قرائت پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، برگزار شد.

در این آیین، با توجه به رای هیئت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی»، به علت تعالی جویی و تعالی گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان درونی و بیرونی، به بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همینطور در این مراسم، بر مبنای ارزیابی های تخصصی انجام شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت کنندگان، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.

در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، بر مبنای مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.

همچنین در بخشی از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رئیس IPRA، روابط عمومی ها را بیشتر از گذشته، ایفاگر نقشی بنیادین در همه جنبه های روابط فردی، میان فردی، اجتماعی و سازمانی دانست که باید همواره و هوشمندانه، به سمت برتری و سرآمدی بیشتر گام بردارند و روز به روز بر کیفیت و اثربخشی فعالیت ها، اضافه کنند.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این مراسم ضمن اشاره به این که صنایع، پیشران همه حوزه ها هستند، اظهار داشت: «تعریف مدل تعالی برای روابط عمومی، در کنار فرآیندهای نوآوری و مشتری مداری، کار ارزشمندی است که امیدواریم صنایع پیشران آن باشند.»

تقدیر از یک عمر دستاوردهای علمی پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران هم از بخش های دیگر این مراسم بود.

او ضمن اشاره به این که سرآمدان معماران توسعه پایدار هستند، اظهار داشت: «به تک تک شما برگزیدگان تبریک می گویم. سرآمدی در روابط عمومی، انطباق هر روزه ما با دنیای جدید است. متاورس، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و فناوری های نوین، تحول در ارتباطات را بیشتر از پیش به وجود می آورند و سرآمدان روابط عمومی، بخشی از این تغییر آینده را رقم می زنند.»

روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همگام با هدف استراتژیک ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است، بعنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین عرضه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، در قالب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیشتر از پیش تقویت کند و برنامه های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در قسمت مسئولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.


1402/12/18
14:18:55
5.0 / 5
299
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات , اینترنت , تخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS